jueves, 16 de julio de 2009

El Carmen


Tenía esto un poco desatendido, la crisis nun da tregua pero hay brotes verdes, yo lo único verde que veo son les botelles de sidra vacies y los flecos de la mi gaita, porque hasta el prau está agostiau , pero hoy podemos folgar un poco.
Hoy día del Carmen, patrona de los marineros y marineras, fiesta local en Luanco, caminata temprana por la playa'l cabu la muerte, bañu, agua a mas de 20º C, nun tien gracia pero presta abondo.
Procesión de la virgen en barcu; hasta el Espíritu Santo con Chaleco salvavidas, dura lex sed lex, que decía farrukito. Tien razón nuestro Alcalde Salvador, en San Fermin no se protege tanto al personal, ye discriminación por razón religiosa o de sexo, ¿a quien se protege mas a los de Pamplona en San Fermin o a los de Luanco en La Virgen del Carmen? , esti añu un muertu en San Fermín, en Luanco nunca murió nadie por la procesión marítima del Carmen, ¿será por lo del Acalde Salvador?. Conste que no tengo nada en contra de los Sanfermines, quedé con les ganes de correlos.

Al mediu dia Gaita session'baxu'lhorro, n'el bar La Cueva merqué 3 botelles de sidra Buznego, pa morise afogau en ella, hasta sonaba bien la gaita, los vecinos aplaudíen y todo, buena, muy buena esta sidra de Buznego redios.
Y mañana mas y mejor.

No hay comentarios: